суббота, 19 октября 2013 г.

“Business Communication Skills - Keeping it Real”

29 октября 2013
16:00-18:00
Финансовый университет при правительстве РФ
Малый Златоустинский пер., д. 7, строение 1, Конференц-зал
Финансовый университет при Правительстве Российской Федерации и Представительство Издательства Кембриджского университета в Москве приглашают Вас принять участие в научно-практическом семинаре, посвященном обучению навыкам коммуникации в сфере профессионального общения
Семинар проведет Мартин Лисбоа (Martin Lisboa). 

Martin Lisboa teaches Business Communication Skills and EAP at Imperial College Business School. He has an MBA from the OU Business School and has worked in Mexico, the UK and Italy. Martin set up his own executive language training centre in London, was Senior Lecturer at London Metropolitan University and Assistant Director (Marketing) at the British Council, Milan. He is co-author of the new three-level Business English course Business Advantage (Cambridge University Press). 
 

Семинар проводится бесплатно, сопровождается выставкой учебной и справочной литературы Издательства Кембриджского университета.

По окончании участники получат сертификаты от Издательства Кембриджского университета

Программа семинара 29 октября 2013 года 

15:30-16:00 Регистрация, книжная выставка

16:00-17:30 Martin Lisboa “Business Communication Skills - Keeping it Real”

17:30- 18:00 Выдача сертификатов, ответы на вопросы, книжная выставка

Автор о своем семинаре:
 
You want your students to learn the skills and language that reflect the reality of working in business, but how can you do it? In this workshop, we will look at how course material based on actual recordings of real business meetings, presentations and discussions on online business forums are used to develop students’ business communication skills (spoken and written) in a highly practical, innovative and motivating way. This kind of authentic input is a guarantee for you and your students that the language presented is totally relevant and representative of what today's business people use. It's not invented. Concrete examples of material taken from the new Business English course - Business Advantage (pub. Cambridge University Press) will be used to show how this can be achieved.

Комментариев нет:

Отправить комментарий